2014. szeptember 28., vasárnap

11.nap – betegen az ágyban (2014.09.28)

A mai reggel nem indult túl jól, tekintve, hogy felkeltem 8-kor óracsörgésre, hogy megnézzem, vagyok-e már olyan jól, hogy csatlakozhassak a többiekhez gombaszedésre, de nagyon nem éreztem jól magam. Kinéztem az ablakon, szakadt az eső, így szerencsére a többiek elhalasztották a gombászást a jövő hétre :)

Visszaaludtam, majd mindhárman 11 körül ébredtünk fel. Nagyon melegem volt, kimentem teát főzni, majd bebújtam a jó meleg ágyba. Ma elég lehangoltnak éreztem magam, nem is csoda, megint felment a lázam. Nem akartam egész nap az ágyban feküdni, de a többiek rám parancsoltak, hogy maradjak csak szépen a szobában, és pihenjek (persze ők elmentek a városba mászkálni...)

Olyan 1 óra felé épp anyával skypeoltam, amikor kopogtattak az ajtón... a srácok sütöttek nekem meglepés sütit, hogy gyógyuljak meg mielőbb :) El sem tudom mondani mennyire örültem neki <3

Miután együtt megettük a finom süteményt, a többiek elindultak a városba, én pedig egész nap az ágyban feküdtem, teát ittam, tanultam, orosz filmet néztem, skypeoltam, de étvágyam nem nagyon volt...

A többiek olyan 8 óra felé jöttem vissza a szobába. Ma sikerült elég sokat tanulnom, aludtam is egy keveset hála a gyógyszereknek, megírtam pár blogbejegyzést, illetve különösen sokat beszélgettünk ma a szobatársakkal :)

Elég unalmas nap volt, de eltelt, remélem holnapra jobban leszek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése